Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

Jarduera Celebrativa

Jesús Viñas

Errukiaren Misiolaria

“Nire presentzia Errukiaren Misiolari moduan, Jainkoaren maitasunak eta bere barkamenak mugarik ez duenaren zeinu izaten ari da eta mundu guztira heltzen ari da”

Jarduera Pastorala

P. José Sesma

Mesedetakoa, Pastoral Penitentzialariko Idazkaritzako Zuzendaria

"Pastoral Penitentzialariak Jainkoaz arduratu nahi du eta bere ondoan egon nahi du askatasuna ez daukaten gizon eta emakumeetan"

Jarduera Ebangelizatzailea

Sola Abdel Familia

Iruña-Tudelako Elizbarrutia

"Seme-alabengan igortzen den fedea Jesus eta Mariarenganako maitasunean hasten da txikiak direnetik; hori izango da Jainkoarekiko eta Maria Amabirjinarekiko izango duten erlazioaren oinarria"

Jarduera Hezitzailea

María Manresa i Lamarca

Erlijioko irakaslea Katalunian

”Beregan soilik aurkituko dute benetako zoriontasuna eta bere bizitzen benetako zentzua. Egunero, lanerako bidean, nire burua Espiritu Santuari gomendatzen diot nire ahoan jar ditzan ongia egiteko hitz egokiak“

Jarduera Kulturala

Antonio Trobajos

Leongo Katedraleko Deana

“Tenpluak, basilikak, katedralak, ateak irekiak dauzkan eta bihotz handi eta ederreko Eliza baten metafora dira”

Jarduera Asistentzi eta Ongintza

Paciencia Melgar Ahizpa

Kontzepzioaren Misiolaria

"Oso pozik nago beste pertsona batzuei laguntzeagatik; horretara deituak gaude guztiok, anai-arrebak garelako, koloreak edo arrazak ez daukalako zerikusirik. Zure anaiak garrasi egiten duenean, joan hura laguntzera, Jainkoak eskatzen digu eta gure anaia maita dezagun"

Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

• nire parrokiari dohaintzan
  • nire elizbarrutiari dohaintzan
  • Apezpiku-Konferentziari dohaintzan
    eman

Beste era batzuk laguntzeko...

Ondareak

Elizaren aldeko ondare batek familia ugariren itxaropena ekar dezake.