Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

Jarduera Celebrativa

Jesús Viñas

Errukiaren Misiolaria

“Nire presentzia Errukiaren Misiolari moduan, Jainkoaren maitasunak eta bere barkamenak mugarik ez duenaren zeinu izaten ari da eta mundu guztira heltzen ari da”

Jarduera Pastorala

Ana Isabel Alonso

Anaikidea, Plasentziako Elizbarrutia

“Fededun eta anaikide moduan, galdu behar ez den eta ondorengo generazioei utzi behar diegun tradizio batean hartzen dut parte. Nire herrian, bizilagunen arteko hainbat erlazio ere Aste Santuko tradizioetara lotuak daude”

Jarduera Ebangelizatzailea

Gabriel Delgado

Cadiz eta Ceutako Elizbarrutiko Migrazioen Elizbarrutiko Idazkaritzako Zuzendaria

"Pertsonen topaketara irten behar dugu, bai herrialdeetako mugetan, bai eta gure hirietan ere"

Jarduera Hezitzailea

María Manresa i Lamarca

Erlijioko irakaslea Katalunian

”Beregan soilik aurkituko dute benetako zoriontasuna eta bere bizitzen benetako zentzua. Egunero, lanerako bidean, nire burua Espiritu Santuari gomendatzen diot nire ahoan jar ditzan ongia egiteko hitz egokiak“

Jarduera Kulturala

José Aumente

Errukizkoaren Misiolaria

“Zirko, feria edo errepidean lan egiten duten pertsonek ere Ama Elizaren maitasuna behar dute, eta baita apaiz baten gertutasuna ere”

Jarduera Asistentzi eta Ongintza

Olbier Hernández

Migrazioen Ordezkaria. Valentzia

“Elizak ez dio sekula ahulak eta kalteberak babesteari uko egingo. Eta horiek, gaur egun, gure anaia etorkin eta errefuxiatuak dira”

Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

• nire parrokiari dohaintzan
  • nire elizbarrutiari dohaintzan
  • Apezpiku-Konferentziari dohaintzan
    eman

Beste era batzuk laguntzeko...

Ondareak

Elizaren aldeko ondare batek familia ugariren itxaropena ekar dezake.