Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

Jarduera Celebrativa

Jesús Viñas

Errukiaren Misiolaria

“Nire presentzia Errukiaren Misiolari moduan, Jainkoaren maitasunak eta bere barkamenak mugarik ez duenaren zeinu izaten ari da eta mundu guztira heltzen ari da”

Jarduera Pastorala

Ana Isabel Alonso

Anaikidea, Plasentziako Elizbarrutia

“Fededun eta anaikide moduan, galdu behar ez den eta ondorengo generazioei utzi behar diegun tradizio batean hartzen dut parte. Nire herrian, bizilagunen arteko hainbat erlazio ere Aste Santuko tradizioetara lotuak daude”

Jarduera Ebangelizatzailea

Gabriel Delgado

Cadiz eta Ceutako Elizbarrutiko Migrazioen Elizbarrutiko Idazkaritzako Zuzendaria

"Pertsonen topaketara irten behar dugu, bai herrialdeetako mugetan, bai eta gure hirietan ere"

Jarduera Hezitzailea

María Manresa i Lamarca

Erlijioko irakaslea Katalunian

"Irakasle bezala egiten dudan gauza bakarra, pentsatzen dudanarekin koherente izatea da eta Jainkoak gugan daukan maitasuna aurkitu dezaten saiatzen naiz. Beraiek jabetu daitezela, Jainkoak horrenbeste maite gaituen Aita dela, nork gugatik bere bizia eman zuen"

Jarduera Kulturala

Lucia Garijo

Arte Ederren ikaslea

“Arte kristaua erakartzen duen edertasuna da, zauri transfiguratu batetik hitz egiteko gai baita. Ba al da berpizturiko bat baino ederragorik?”

Jarduera Asistentzi eta Ongintza

Paciencia Melgar Ahizpa

Kontzepzioaren Misiolaria

"Nire inguruko kideak bata bestearen atzetik hiltzen hasi zirenean, nire buruari esaten nion: nor izango da hurrengoa? Baina hala eta guztiz ere, indar bat sentitzen nuen nire barruan besteengan pentsatzera bultzatzen ninduena eta arrosarioa egunero errezatzea laguntzen ninduena"

Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

• nire parrokiari dohaintzan
  • nire elizbarrutiari dohaintzan
  • Apezpiku-Konferentziari dohaintzan
    eman

Beste era batzuk laguntzeko...

Ondareak

Elizaren aldeko ondare batek familia ugariren itxaropena ekar dezake.